Montag, 22. November 2021

Si të zgjidhni një TV të përshtatshëm për ambjentin tuaj.

Në ditët e sotme, blerja e një televizori të ri mund të jetë një detyrë shumë e vështirë për shkak të të gjitha opsioneve të ndryshme që tregu ofron. Megjithatë, ka disa veçori të cilave mund t'u kushtoni vëmendje për të mbuluar të gjitha preferencat tuaja dhe për të bërë zgjedhjen më të mirë.



1. Madhësia
Kur blini një televizor të ri, një nga gjërat e para që duhet  të keni parasysh është hapësira që keni për të dhe sa larg do të jeni ulur nga ekrani juaj . Prandaj, është e rëndësishme të  kontrolloni nëse ka hapësirë ​​të mjaftueshme për atë që keni në mendje duke përdorur një shirit matës. Mos harroni se madhësia e televizorit matet diagonalisht, duke shkuar nga këndi i poshtëm i majtë në këndin e sipërm të djathtë.



Për më tepër, për të marrë madhësinë e përsosur, mund të  merrni parasysh këto distanca të rekomanduara shikimi:

  • Më pak se 1,5 m: deri në 32 inç
  • 2 m: 32 - 39 inç
  • 2.5 m: 40 - 45 inç
  • 3 m: 46 - 55 inç
  • mbi 3 m : mbi 56 inç
InçCentimetraDistanca e shikimit (metra)
22561,70 — 2,40
32812,40 — 3,40
37942,80 — 3,90
401023,00 — 4,20
421073,20 — 4,50
461173,50 — 4,90
501273,80 — 5,30
551404,20 — 5,80
601524,60 — 6,30
651654,90 — 6,80
751905,70 — 7,90
2. Teknologjia e ekranit



Kur zgjidhni teknologjinë tuaj të re të ekranit të televizorit , ekzistojnë tre kategori kryesore me karakteristikat e mëposhtme:

  1. LED: kjo teknologji ofron një  imazh të ndritshëm dhe cilësi të mirë të figurës . Për më tepër, ekranet LED janë të hollë dhe mund të gjenden në një  gamë të gjerë madhësish , duke ju dhënë më shumë alternativa nëse bëni pazar me një buxhet . Për më tepër, është një zgjedhje e shkëlqyer nëse dëshironi një  televizor me efikasitet energjie .
  2. OLED: mund të shfaqë ngjyra të gjalla dhe detaje dhe nuanca të sakta . Në të njëjtën kohë, një ekran OLED mund të jetë  më i hollë se një ekran LED . Meqenëse ato ofrojnë një lëvizje të qetë dhe realiste , ato janë të shkëlqyera për filma aksion dhe sport . Ata gjithashtu kanë nivele më të ulëta të dritës blu, e cila redukton tendosjen e syve.
  3. QLED: këto ekrane ju japin imazhe më të ndritshme dhe më realiste . Për më tepër, ato janë perfekte për dhoma të ndritshme pasi ka më pak reflektim dhe shkëlqim për shkak të ngjyrave të tyre intensive, pavarësisht shkëlqimit.

3. Rezolucioni



Rezolucioni i figurës i referohet numrit të pikselëve në një ekran. Për shembull, sa më shumë piksel të ketë një ekran, aq më e mirë do të jetë fotografia . Tabela e mësipërme do të ju ndihmojë të kuptojnë mundësitë e ndryshme ju mund të gjeni në treg.

Kini parasysh se zgjedhja e rezolucionit të duhur mund të varet nga sa afër do të jeni zakonisht me ekranin . Nëse do të uleni pranë tij, mund të dëshironi të zgjidhni një televizor me rezolucion më të lartë në mënyrë që të shmangni fotot me piksele ose të bllokuara.

4. Lidhshmëria dhe veçori të tjera


  • Për më tepër, është e rëndësishme të siguroheni që televizori juaj i ri të ketë të gjitha lidhjet që do t'ju nevojiten për pajisjet që keni aktualisht , si p.sh.  konsolat e lojërave , disqet USB , sistemet e zërit , etj. Shikoni informacionin e mësipërm për të mësuar më shumë rreth portave.
  • Televizorët inteligjentë, të cilët kërkojnë lidhje interneti, janë një zgjedhje e shkëlqyer nëse po kërkoni një televizor që ju lejon të  përdorni aplikacione dhe shërbime transmetimi , të luani lojëra në internet dhe të lidhni telefonin inteligjent ose tabletin tuaj me të. Në këtë mënyrë, ju do të jeni në gjendje të transmetoni shfaqje televizive dhe filma, si dhe të ndani përmbajtje midis ekraneve tuaja.
  • Meqenëse nuk ka shumë vend për altoparlantë të brendshëm me cilësi të lartë në televizorët e hollë, mund të dëshironi të merrni një  shirit zanor për të përmirësuar audion .
  • Këshillohet gjithashtu të  numëroni numrin e pajisjeve që dëshironi të lidhni që kërkojnë lidhje HDMI ose USB dhe të merrni parasysh dy porte shtesë për të mbuluar pajisjet elektronike që mund të merrni në të ardhmen.




  • Nëse dëshironi të  shikoni  televizor në shtrat ose nuk dëshironi të humbisni asnjë dialog të shfaqjeve tuaja të preferuara ndërsa bëni gjëra të tjera, sigurohuni që televizori juaj të ketë lidhje Bluetooth . Kjo do t'ju lejojë të  lidhni kufjet tuaja Bluetooth me të në mënyrë që të lëvizni lirshëm dhe të mos shqetësoni të tjerët ndërsa ata janë duke fjetur.
  • Disa televizorë do të vijnë me një  funksion të kontrollit zanor . Kjo ju lejon të përdorni shërbime të tilla si Alexa, Siri ose Google Asistant. Ata gjithashtu mund të kenë një telekomandë të posaçme, në të cilën shtypni një buton specifik dhe shqiptoni komandën tuaj , si p.sh. ndryshoni kanalin, rrisni volumin, etj.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen