Samstag, 8. November 2014

qumështi është i dëmshëm?


Për rreth 20 vite, studiuesit e universitetit të Upsalas kanë vëzhguar 61.000 gra dhe për 11 vjet 45.000 burra për të kuptuar

lidhjen mes konsumit të qumështit dhe vdekshmërisë e thyerjeve me kockat. Rezultati: Tek personat që konsumonin tre e më shumë gota qumështi në ditë vdekshmëria ishte më e lartë se mesatarja. Edhe numri i personave që kishin më shpesh thyerje të kockave ishte më e lartë teg gratë që konsumonin më shumë qumësht, dhe jo tek burrat.

Galaktoza e tipit D një lloj sheqeri, i cili gjendet vetëm tek qumështi i lopës. 
       Minjtë dhe minjtë fushave, të cilët u ushqyen me këtë lëndë, treguan plakje më të shpejtë dhe ngordhje të hershme. Sasia e dhënë përbënte dy gota qumështi në ditë.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen