Sonntag, 9. November 2014

Bluestacks Android per Windows PC dhe MAC




Bluestacks është një kompani e Silicon Valley, bazuar në celular që prodhon BlueStacks App Player dhe GamePop. Të dy produkte janë të dizajnuara për të mundësuar aplikimet Android për të kandiduar në Windows PC,

kompjutera Macintosh dhe TV. Investitorët përfshijnë .Andreessen-Horowitz, REDPOINT, Samsung, Intel, Qualcomm, Citrix, radar Partners, ndezjen Partnerët dhe të tjerët. Kompania është themeluar në vitin 2009 nga Rosen Sharma, ish-CTO në McAfee dhe një anëtar i bordit të Cloud.com. BlueStacks është kompani e 8 Sharma s, me pesë blerje nga Google, Microsoft, Citrix X 2 dhe McAfee. BlueStacks exited beta më 7 qershor 2014.Kompania u krijua zyrtarisht 25 maj 2011, në konferencën Citrix Synergy në San Francisko. Citrix CEO Mark Templeton demonstruar një version të hershëm të BlueStacks skenë dhe njoftoi se kompanitë kishin formuar një partneritet. Versioni alfa publik App Player nisi më 11 tetor, 2011.
 App Player është një pjesë shkarkohen të Windows dhe Mac software që virtualizes përvojë të plotë Android. Software është i lirë, por më pas akuzat 2 $ / muaj, nëse keni shkarkuar aplikacione nga sponsorët Bluestacks. Më 27 qershor 2012, kompania lëshuar një alfa-1 version të softuerit të saj App Player për Mac OS. , ndërsa version beta u lirua në dhjetor 27, 2012. Sipas burimeve të kompanisë që mund të kandidojë mbi 750.000 Apps Android në Mac  Ai arriti të shënojë 10 milionë shkarkimit në maj 2013 GamePop e fundit të kompanisë produktit nisi Më 9 maj, 2013. Ajo përdor një abonim-model. Përdoruesit do të marrin më shumë se $ 250 me vlerë të lojrave paguar me abonimin e tyre.GamePop do të lejojë përdoruesit për të luajtur sa më shumë si 500 lojra celular në TV. Më 23 korrik 2014 Samsung njoftoi se kishte bërë një investim në dhe u mbështetjen GamePop. Kjo solli investim total jashtë në BlueStacks në 26 milionë. Në faqen e teknologjisë së Bluestacks 'Faqja e internetit, një imazh titulluar' BlueStacks mbështet konfigurimin e shumta OS ', tregon ajo duke Android për Chrome OS, me një titull më poshtë duke thënë se' Android në Chrome OS (për x86): Run Android Apps në një skedë të shfletuesit për të shtoj përvojë app në Chrome OS '. Megjithatë që nga janari 2014, software nuk është në dispozicion në Web Store Chrome.
mundesuar nga http://www.bluestacks.com/
SHKARKIMI

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen