Mittwoch, 7. Dezember 2022

Mënyrat për të shpejtuar një telefon Android

Edhe markat më të mira dhe modelet më moderne të smartfonëve pa e kuptuar , shpejtësia e tij ngadalësohet me përdorim. Pa u bërë problem serioz apo shkak alarmi, e vërteta është se na mungon shpejtësia e ditëve të para. Për fat të mirë, ka disa mënyra për të shpejtuar një telefon Android.


Duhet të këmbëngulim që kjo është diçka shumë e zakonshme që i ndodh të gjithëve. Por kjo nuk do të thotë se nuk mund të bëhet asgjë dhe se duhet të japësh dorëheqjen, vetëm kështu. Nëse keni vënë re se celulari juaj Android po ngadalësohet dhe dëshironi që ai të ecë më shpejt, këshillat që shpjegojmë më poshtë mund të jenë shumë të dobishme.

Ne porosisim metodat e mëposhtme nga zgjidhjet më themelore dhe të thjeshta deri tek ato më drastike. Rekomandimi ynë është që t'i provoni duke ndjekur rendin në të cilin ne i prezantojmë . Është shumë e mundur që ta zgjidhni problemin pa pasur nevojë të përdorni metodat më të shpejta dhe komplekse.


1 Fikni dhe ndizni celularin

2 Përditëso Android

3 Forconi mbylljen e aplikacioneve

4 Pastroni telefonin "tërësisht"

5 Rivendosja në gjendje fabrike

Fikeni dhe ndizni celularin

Është një zgjidhje e thjeshtë dhe ndoshta pak e papërpunuar, por siç e kemi thënë tashmë shumë herë, mund të jetë edhe shumë efektive. Kjo është arsyeja pse duhet të provoni gjithmonë përpara se të provoni zgjidhje më specifike. 


Megjithëse telefonat Android janë krijuar për të qëndruar gjithmonë të ndezur, ndonjëherë ju thjesht duhet t'i ndaloni. Për shembull, kur një aplikacion nuk mbyllet dhe përfundon duke ndërhyrë në funksionimin e duhur të pajisjes. Ka shumë raste të ngjashme që mund të zgjidhen me një goditje, thjesht duke fikur celularin dhe duke pritur disa sekonda për ta ndezur sërish më vonë.


Nëpërmjet këtij rindezjeje, sistemi operativ do të kryejë një pastrim të brendshëm , i cili mund të eliminojë ato keqfunksionime të vogla. Nëse pasi ta bëjmë këtë nuk shohim ndonjë rezultat, do të kalojmë në metodën tjetër.

Përditësoni androidin

Është diçka që të gjithë duhet ta dinë: duhet të përpiqeni gjithmonë të keni të instaluar përditësimin më të fundit të Android në telefonat tuaj . E njëjta gjë mund të thuhet për aplikacionet . Kjo është mënyra më e mirë që gabimet të korrigjohen automatikisht. Çdo version i ri lëshohet me të gjitha përmirësimet e zbatuara në defektet e zbuluara dhe raportuara nga përdoruesit.

Me sistemin operativ celular të përditësuar, performanca e përgjithshme do të përmirësohet patjetër. Është një mënyrë e thjeshtë dhe e dobishme për të shpejtuar një celular Android.

Mbyllni me forcë aplikacionet

I rikthehemi aplikacioneve, një nga arsyet më të shpeshta që shpjegojnë funksionimin e ngadaltë të celularëve tanë. Ndonjëherë, edhe nëse nuk i përdorim më ato, aplikacionet vazhdojnë të punojnë dhe konsumojnë burime në pajisjen tonë. Zgjidhja: forca mbyllet.


Për ta bërë këtë, ne mund të klikojmë në opsionin që shfaq aplikacionet aktive në Android dhe të mbyllim aplikacionin e zgjedhur. Një mënyrë tjetër për ta bërë këtë është të hyni në menynë e cilësimeve të telefonit. Aty shfaqet një listë e të gjitha aplikacioneve të instaluara. Thjesht duhet të klikoni mbi atë që dëshironi të mbyllni dhe zgjidhni opsionin “Force stop”. Nëse nuk përgjigjet, mund të përpiqemi përsëri ta çinstalojmë.


Në fakt, nuk është ide e keqe të çinstalojmë aplikacionet që nuk i përdorim . Përveç çlirimit të hapësirës ruajtëse të pajisjes sonë, ne do të parandalojmë që këto aplikacione të konsumojnë burime duke ekzekutuar në sfond.


Një alternativë tjetër: në vend që të heqim qafe disa aplikacione, ne mund të zgjedhim të përdorim versionet lite , pra versionet e lehta. Shumë aplikacione të njohura tashmë i kanë ato: Facebook Lite, Messenger Lite, Google Search Lite, etj.


Pastroni telefonin "tërësisht"

Ne thamë më parë se thjesht duke rifilluar celularin, tashmë ishte kryer një pastrim skedari që mund të ndihmonte në përmirësimin e shpejtësisë së funksionimit të tij. Epo, rezultatet janë edhe më të dukshme nëse ndërmarrim një pastrim "të plotë" të pajisjes sonë.


Ideja është që të heqim qafe ato skedarë të panevojshëm që ne të gjithë përfundojmë duke i grumbulluar me kalimin e kohës: video, imazhe, dokumente, audio... Edhe pse ka disa aplikacione që ofrohen si mjete gjoja efektive për të kryer këtë lloj detyre, është më mirë ta kryejmë punën vetë.


Po, kalimi nëpër të gjitha dosjet tona mund të jetë i ngadalshëm dhe i lodhshëm, por vetëm ne dimë të përcaktojmë se çfarë është me të vërtetë e rëndësishme dhe çfarë jo. Çfarë duam të mbajmë dhe çfarë duam të fshijmë përgjithmonë.


Rikthim ne gjendjen e fabrikes

Nëse asnjë nga sa më sipër nuk ka funksionuar deri më tani, ne kemi ardhur në ndalesën tonë të fundit, mjetin e fundit: rivendosni celularin në cilësimet e tij të fabrikës. Duke e bërë këtë, ne do ta lëmë atë "si të ri", duke rritur përsëri shpejtësinë e celularit tonë Android. Sigurisht, përpara se të ekzekutoni këtë veprim, është e përshtatshme të bëni një kopje rezervë në mënyrë që të mos humbni skedarët tanë.


Si ta bëjmë atë? Ne duhet të ndjekim këto hapa:


Së pari shkojmë te cilësimet e celularit .

Tjetra, ne hyjmë në seksionin "Sistemi".

Aty zgjedhim opsionin "Avancuar" .

Hapi tjetër është të shkoni te "Opsionet e Rimëkëmbjes".

Së fundi, në menynë e fundit, klikoni në opsionin për t'u kthyer në gjendjen e fabrikës (mund të shfaqet me një emër tjetër të ngjashëm).


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen