Dienstag, 3. November 2015

Mësoni një gjuhë të huaj në një kohë rekord

Ditur se si të flasë një gjuhë tjetër apo edhe më shumë se një është një aftësi të shquar që na dallon nga ata të cilët nuk janë të aftë ta bëjë këtë, madje edhe duke na lejuar për të shfrytëzuar mundësitë që përndryshe kurrë nuk do të ofrohen. Më rast të shpeshta të cilat i referohen mundësi praktike të punës, pse jo. Kush ndonjëherë do të besojë një post të marrëdhënieve publike me vendet e huaja në atë që nuk shqiptoj një fjalë të gjuhës angleze? 

Apo nuk dëshirojnë të mendojnë për punë, i cili, në ditët e sotme, është një temë e nxehtë për shumë, për fat të keq, ne imagjinojmë që të jetë me pushime në plazh me miqtë e saj dhe nuk janë në gjendje të komunikojnë me një grup të mirë të fëmijëve spanjollë, të cilët vijnë tek ne që për orët e kemi bërë sytë e ëmbël për të tërhequr vëmendjen. 
E pra çfarë të them, në këto raste (dhe jo vetëm) është me të vërtetë njohuri themelore e një gjuhe të huaj!
 Seriozisht, është e vërtetë e rëndësishme dhe ndoshta duket shumë optimiste, por unë ju siguroj se hapa të vegjël janë fitime të mjaftueshme për të marrë një zotërim të mirë të idiomë që na interesojnë.Sy për herë të parë në mënyrë që na drejton në studimin e një gjuhë të ndryshme: ne duhet të jenë të stimuluar nga një interes konkret, të tilla si një punë të re apo edhe një pasion të thjeshtë për detyrën që kemi vendosur veten mund të përfundojë me sukses.I një rëndësie të madhe gjithashtu është fakti se nuk ka qenë i sigurt për të ekzagjerojnë largët tonë dhe memoare fragmentare mbi këtë temë; të jenë të përulur dhe të vijë në një angazhim, duke e bërë disa sakrifica me dëshirë edhe më shumë, ajo na lejon për të filluar nga fundi dhe më pas groped një hap gradual me mundësi më të madhe të suksesit. 
Duke mos harruar fuqinë e leximit: leximin shkrimet, të cilat janë romane ose sende të modës, drejtpërdrejt në gjuhën na lejon që të jetë pas një kohë sigurisht më të përgjegjshme në biseda dhe edhe më të vetëdijshëm për fjalët që flasin për të komunikuar me të huajt . S'ka dyshim se ajo duhet të jetë selektiv në studim: duhet të presim nga veten për të mësuar çdo gjë përnjëherë gjuhës, por duke e ditur se si për të identifikuar se çfarë fjalët që më shumë mund të jenë të dobishme në gojë me të tjerët, të tilla si ndërton verbale dhe rregullave gramatikore për pikat kryesore për të ngritur një fjalim.

 Nëpërmjet këshilla personale për të shikuar filma në gjuhën e interesit tonë, ndoshta me titra herën e parë, ose edhe të këndojnë tekstet e huaja në mënyrë që të përmirësojë të kuptuarit e termave dhe rrjedhshmëri. Sigurisht kurset e gjuhës me provimet që i shoqërojnë janë Senz 'tjetër për t'u marrë parasysh mbi të gjitha për të arritur certifikimin siç kërkohet në botën e biznesit, por për ata që kishte një shans, ajo sigurisht që është një udhëtim i vlefshëm për vendin ku gjuha flitet Objekt i studimit tonë, sepse kështu një duhet të ketë për të kuptuar, të shprehur veten dhe të bëjë veten të kuptuar dhe ju që të merrni rezervuar ose marrë personalisht nga partneri ynë i huaj siguroj është shumë më efektive në afat të gjatë sesa një mësim privat.
E pra, kur të gjitha këto këshilla të vlefshme qe doni te seriozisht i gatshëm për të marrë për të punuar!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen