Donnerstag, 29. Oktober 2015

Gjithcka mbi datën e skadimit dhe rreziqet e mundshme



































Është ende e mirë apo jo?

Kur t'i afrohesh datën e skadimit të një produkti ju kurrë nuk e di nëse do të besoni apo jo për të konsumuar. Shpesh, gjithashtu, kjo ndodh për të blerë ushqime tashmë pjekur pa e ditur se si të sillen. Këtu është një udhëzues i shkurtër që do t'ju ndihmojë të kuptoni nëse keni konsumuar një ushqim në paqe apo nëse është më mirë për të


Një dallim i parë për të kuptuar në leximin e datën e skadimit. Në qoftë se ju do të ktheheni "të përdorur në 'atëherë kjo datë do të provojë të jetë shterues. Në rast, megjithatë, unë lexoj 'mirë para' vendimin për të ngarkuar dhe diskrecionin e konsumatorit. Në këtë situatë, prodhuesi fokusohet në një datë pas të cilit produkti mund të jetë më i sigurt për shëndetin e atyre që konsumojnë atë ose, shpesh, thjesht kompromis që do të mund të shihni disa prej vlerës së tyre ushqyese ose të paraqesë një 'aromë apo shije është paksa e ndryshme, jo për këtë, megjithatë, nuk ka më duket ngrënshëm.

Një nga ushqimet në të cilat ka pyetje gjithnjë e më shumë janë vezë. Përdorimi i tyre, në fakt, nuk mund të kalojë ditën e njëzet e tetë nga depozitimi. Megjithatë ky numër është e ndryshueshme në varësi të përdorimit që ne duam të bëjmë. Në fakt, për shembull, ekspertët këshillojnë që, për të shmangur rreziqet, L dhe vezë të papërpunuara duhet të konsumohen brenda 9 ditëve nga ajo e depozitimit. Përsa i përket qumësht në vend të kësaj, në parim kjo është harxhuese edhe disa ditë pas datës në paketimin . Pavarësisht nga kjo, në verë ajo është një ide e mirë që të përpiqen të konsumojnë atë sa më shpejt të jetë e mundur, veçanërisht në qoftë se ne bëjmë varësinë nuk total në frigorifer tonë.

Për ushqime si makarona, biskota apo biskota shpesh data e kërkueshme është e lidhur me standardet më të larta të shijes së produktit në fjalë. Prandaj do të jetë e mundur për të konsumuar pa probleme edhe disa muaj pas datës treguar, do të jetë jo më pak aromatik se sa pritej.
Ushqime të tilla si peshk ose mish nganjëherë nuk raportojnë as ndonjë indikacion të afatit. Është mirë të dihet, pra, që të ngrirë në përgjithësi kanë një kohëzgjatje më të gjatë se format e tjera të magazinimit. Kjo me kusht që produkti është gatuar si duhet.

Vëmendje e veçantë duhet të vendoset në produktet e përcaktuara 'hapës dhe shije'. Si term sugjeron janë paketuar për të ngrënë në një hapësirë ​​të shkurtër kohe. Prandaj, ajo është e rekomanduar, si edhe për të respektuar datën e duhur, për të konsumuar përmbajtjen brenda një maksimum prej dy ditëve të hapjes së pakos.

Aplikacioni i fundit shpikur vet në Itali, të quajtur "Salvacib ose 'lejon, pasi hyri përmbajtjen, paralajmërojnë të produkteve të tilla në faqen tonë frigorifer kanosës afatin duke i dhënë edhe këshilla se si të konsumojnë facilmente.L'utilizzo e këtij app, sepse një dëshirë të fortë për kursim në shpenzimet pritet të rritet në mënyrë eksponenciale.
"Bump Mark" është gjithashtu një ide e kohëve të fundit të zhvilluar kryesisht për personat e verbër, por që, në një të ardhme jo shumë të largët, do të jenë të dobishme për të gjithë. Ajo përbëhet nga një shtresë xhelatinoz në të cilën është raportuar datën e skadimit. Kjo xhelatinë do moshës shkojnë nga butë për të rrudhur gjithnjë e më shumë më afër i afrohemi datën e skadimit të produktit në fjalë.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen