Mittwoch, 20. Mai 2015

Në një këmbë për 20 sekonda?

Aftësia për të balancuar në një këmbë mund të reflektojë shëndetin e trurit dhe rrezikun e pash



Përpjekja për të balancuar në një këmbë për 20 sekonda ose më gjatë ishte i lidhur me një rritje të rrezikut për dëmtimin e enëve të gjakut të vogël në tru dhe të reduktuar funksionin njohës në njerëz përndryshe të shëndetshëm me asnjë simptomat klinike, sipas një studimi të ri në ditar goditja zemër Shoqatës Amerikane.
Shkencëtarët janë të mendimit që mund të zbulojmë se a është i shëndoshë truri ynë me një test të thjeshtë. Saktësisht, me një test mund ti zbulojmë gjasat tona për të pasur goditje në tru.

Hulumtues nga Universiteti në Tokio kanë punuar me mbi 1300 njerëz me moshë mesatare prej 67 viteve. SHkencëtarët kanë kërkuar prej tyre të qëndrojnë në një këmbë me sy të hapur.

Kanë përfunduar që njerëzit që më vështirë kanë mbajtur baraspeshën në kohëzgjatje prej 20 sekondave ose më gjatë kanë pasur rezultate më të dobëta në testin për funksion kognitiv Ndër tyre ka pasur edhe prani më të madhe të sëmundjeve të kapilarëve cerelbral, që lidhet me rrezik më të madh nga goditja në tru.

Udhëheqësi i hulumtimit, Jasuharu Tabara thotë:

'Me qëndrimin në një këmbë mundeni thjesht ta masni jostabilitetin postural, i cili mund të jetë pasojë e pranisë së abnormaliteteve në tru.'

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen