Mittwoch, 20. Mai 2015

Gjej rradhen tende ne planet!

Të gjitha të dhënat e popullsisë janë të bazuara në vlerësimet e Divizionit të Popullsisë të Kombeve të Bashkuara dhe të gjitha llogaritjet e ofruara nga Fondi i Popullsisë të Kombeve të Bashkuara. Të dhënat e tjera janë nga pjesët e tjera të OKB-së, gjurmë Rrjetit Global dhe Unionit Ndërkombëtar të Telekomunikacionit.



Dëshironi të mësoni më shumë? Vizitoni Llogaritësi e Fondit Popullsinë OKB detajuar të popullsisë, 7 miliard dhe mua

Shënimet për të dhënat:. Vetëm datat e lindjes, pas 1910 mund të vendosen dhe të vetmet vende me popullsi prej më shumë se 100.000 njerëz janë të përfshira. Ku në dispozicion, variant i mesëm i OKB-së dhe shifrat mesatare nga 2005-2010 janë përdorur. Botërore dhe popullsisë vend orët janë vlerësime të bazuara në shifrat më të fundit të OKB-së dhe normat e rritjes. Ata nuk mund të përputhem pikërisht me orët e tjera për shkak të mënyrës se kjo kërkesë është konfiguruar

tre grupime vendit -. Zhvilluara, në zhvillim dhe më pak të zhvilluara - paraqitur në konkluzionet janë ato të cekura nga OKB-ja për vlerësimin e Objektivave të Zhvillimit të Mijëvjeçarit. Vendet në tranzicion të Evropës Lindore janë grupuar me kombet e zhvilluara.

Lexoni përgjigjet në pyetjet më të shpeshta këtu.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen