Montag, 4. Mai 2015

Gjeagjeza

1-. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.

2-. Zoti Ramo ka dy fëmijë. Nëse më i madhi është djalë, sa janë gjasat që edhe fëmia tjetër të jetë djalë?

3-. Nëna e Stejsit ka pasur katër fëmijë. I parë është quajtur Prill, i dyti Maj, i treti Qershor. Si quhet fëmia i katërt?

4-. Çfarë zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet?

5-. E hidhni pjesën e jashtme, dhe e pregaditni brendshmen. Pastaj e hani pjesën e jashtme dhe e hidhni te brendshmen. Çfarë keni ngrënë?

6-. Çfarë udhëton nëpër botë, por mbetet në një vend?

7-. Jam e lartë kur jam e re dhe e shkurtër kur jam e vjetër. Kush jam unë?

8-. Një shofer autobusi ka kaluar shenjën Stop pa u ndalur, eshte kthyer majtas aty ku ka qenë e ndaluar kthesen majtas dhe ka kaluar në krahun e gabuar në një rrugë njëkalimshe. Ai nuk ka thyer asnjë rregull. Pse?

9-. Çfarë u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju?
Përgjigje:




1. Fryma

2. 50%

3. Stejsi

4. Mosha

5. Misri

6. Pulla postale

7. Qiriu

8. Ai ka ecur

9. Numri i telefonit

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen