Freitag, 10. April 2015

7 keshilla per lexim te shpejte nga një ish-Book-Hater(NGA KAROL KROL)

Unë kurrë nuk ishte një tifoz i madh i leximit ... Unë fajësojnë atë në sistemin e arsimit, natyrisht. (E pra, kjo nuk mund të jetë faji im, a mund ajo?) Ju shikoni, është e vështirë që të gëzojnë lexim kur çdo libër mësuesi juaj hedh në ju është pa interes për ju whatsoever. Prandaj fillova të urrej atë. Kjo ishte një punë e përditshme nuk, një kënaqësi.


Pastaj kam mbaruar shkollën dhe shkoi rrugën time. Dhe shpejt kam zbuluar se një race të ndryshme të librave ekziston tepër - libra që janë jashtëzakonisht interesante. Në fakt, nuk ka aq shumë prej tyre se unë nuk kam kohë të mjaftueshme për të gëzojnë të gjithë.

Është e qartë se ka vetëm kaq shumë orë në një ditë, kështu që në qoftë se unë dua të jem në gjendje për të lexuar më shumë unë duhet të mësojnë për të lexuar më të shpejtë. Kjo është ku lexim shpejtësi vjen në foto. Unë e kam bërë disa hulumtime dhe të dalë me një listë të 7 elemente kritike të shpejtësi të leximit . Në sajë të këtyre mashtrimeve unë jam në gjendje për të lexuar një libër çdo javë vetëm nga shpenzimet disa orë të dielën.

1. A nuk e përsëris
Kjo është gjëja që vërtet na ngadalëson. Kurdo që ju të gjeni veten duke përsëritur fjalët në mendjen tuaj ose me zë të lartë ju jeni të ndjeshëm në rënie shpejtësinë e leximit tuaj. Qëllimi është për të lexuar me sytë e tu, jo me gojën tuaj. Mashtrim më e lehtë rreth kësaj është që të përsëris diçka tjetër në vend. Diçka si: "1 2 3 4 5" ose "aeiou". Kjo do të zënë mendjen tuaj me një aktivitet të thjeshtë kështu që nuk ka asnjë mënyrë tjetër për ju për të lexuar se sa për të përdorur vetëm sytë tuaj - e cila është sekreti i vërtetë i shpejtësi të leximit.

2. Lexoni me gishtin tuaj
Ideja është e thjeshtë. Vetëm të përdorni gishtin tuaj për të gjetur nën secilën linjë si ju lexoni së bashku. Gisht do të përcaktojë shpejtësinë tuaj duke e bërë të lehtë për të shpejtuar ose ngadalësuar kur është e nevojshme. Vetëm mos harroni, gisht përcakton shpejtësinë e leximit tuaj, e jo anasjelltas. Pasi të keni vendosur shpejtësi të veçantë, rrinë në të.

3. Focus
Kjo mund të tingëllojë e qartë, por ia vlen të përmendet këtu. Kur isha duke lexuar diçka në të kaluarën, edhe në qoftë se ajo ishte interesante, kam gjetur veten përçart off dhe duke menduar për gjëra të tjera, kështu që unë kam për të ri-lexuar të njëjtën fjali disa herë. Ajo ishte, le të themi, "që mund të bëhet" për të lexuar një artikull apo një kapitull të një libri përkundër mos qenë i pranishëm me mendjen tuaj. Megjithatë, kur ju jeni shpejtësi të leximit është krejtësisht e pamundur për të bërë atë dhe të jetë duke menduar për diçka tjetër në të njëjtën kohë, kështu që të përqëndrohet!

4. Rregulli i tretë fjalë
Ja se çfarë ju bëni: të filloni të lexoni çdo linjë në një fjalë të tretë, dhe do të përfundojë çdo linjë në një fjalë të tretë nga fundi. Mos u shqetësoni, ju nuk do të humbasë ndonjë informacion. Sytë e tu do të kapur ato fjalët e para dhe e fundit shumë, duke përdorur diçka të quajtur vizioni periferik.

Si një shembull të konsiderojë një linjë të tillë të tekstit:

"Marry kishte një qengj pak por ajo hëngri atë për darkë. "

Fjalët në bold tregojnë pikat fokus.

5. A nuk e lexoni çdo fjalë veç e veç
Mënyra më e lehtë për të bërë këtë është për të lexuar nga një distancë më të madhe (si 2ft). Qëllimi këtu është që të mos përqëndrohet në fjalë të vetme në mënyrë individuale, por për të lexuar dy ose tre prej tyre në vetëm një fotografi. Pra, ideja është, ju shikoni në një fragment të tekstit dhe të lexoni disa fjalë të gjitha përnjëherë, atëherë ju të marrë një tjetër pamje të fjalëve të ardhshme për ta, dhe kështu me radhë.

6. Mos kaloni prapa
Ky është një problem shumë i zakonshëm. Kjo ndodh pa ne edhe më e ditur atë (në fillim). Fakti që duke lënë mënjanë përsëri të ri-lexuar një fjalë të vetme (ose edhe një fjali të tërë) ngadalëson ju poshtë është e qartë. Nëse ju doni të përmirësuar shpejtësinë e leximit tuaj ju keni për të luftuar këtë zakon. Por së pari ju duhet të pranojmë se ajo ekziston, të kuptojë se ju jeni me të vërtetë duke bërë atë. Pastaj thjesht të përpiqet për të ndaluar. Leximi me gishtin tuaj ndihmon shumë këtu, vetëm mos harroni të ndjekin me gisht në të gjitha kohët.

7. Fillimi shumë shpejt
Filloni duke lexuar shumë shpejt për të të jetë në gjendje për të kuptuar çdo gjë të qetë. Pastaj, pas një faqe ose dy ngadalësojnë me shpejtësinë që është e rehatshme për ju. Ashtu si ngarje në një autostradë, në qoftë se ju jeni duke bërë 90 dhe ngadalësojnë deri 70 ai ndihet i ngadalshëm, por në qoftë se ju jeni duke bërë 50 dhe shpejtësi deri në 70 ai ndjehet i shpejtë edhe pse kjo është e njëjta shpejtësi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen