Montag, 30. März 2015

Krijohen fytyrat e gruas dhe burrit më të bukur në botë

Një  program kompjuterik (e-fit) që përdoret zakonisht për të nxjerrë fotot e kriminelëve të kërkuar ka qenë përdorur për të krijuar fytyrat e "njeriut më të bukur dhe grua në botë."



Software merr në konsideratë faktorë të përfshirë trashësinë e buzëve, gjatësi gjerësi dhe hundë dhe tepër i hollë dhe me sa duket ka krijuar "çfarë Brits konsiderojnë të jetë epitomy i bukurisë".

Fotografitë janë rezultat i një studimi dy-muaj-të gjatë të udhëhequr nga Dr Chris Salomonit, ekspert botëror në hartën e fytyrës, që kërkoi njerëzve që të vënë së bashku një përzierje e fytyrës së përsosur duke përdorur tojnë-V software PhotoFit e përdorur nga policia në Mbretërinë e Bashkuar.
Këto rezultate pastaj u gjykuan nga një tjetër 100 njerëz të cilët vlerësuarat ata për atraktivitetin, duke lejuar hulumtuesit për të krijuar këto foto të përbërë që tregojnë fytyrat arketip i bukurisë mashkullore dhe femërore.

Dr Soloman tha studim, i porositur nga Samsung për të shënuar fillimin e telefonit të saj të ri Galaxy S6, zbuloi "disa rezultate interesante në lidhje me atë Brits konsiderojnë të jetë mishërim i bukurisë
Ai tha: "Është e rëndësishme të theksohet se këto janë fytyrat e idealizuar sipas atyre që jetojnë në Britani të Madhe, kështu që një studim në Azi apo Afrikë për shembull ka dyshim do të ketë rezultate të ndryshme."

Akademik tha se studimi gjithashtu hodhi lart disa dallime në mes të burrave dhe perceptimet e grave të bukurisë ideale.

Ai tha: "Sepse përballë meshkujve e bukurisë, femrat tërhoqi një fytyrë më femërore se sa meshkujt - gratë të votoni për një të butë nofulla-line, fytyra të zbehta, buzët më të plotë dhe sy të pastër-shaven si më tërheqëse, krahasuar me pamjen më mashkullore që konsiderohet më tërheqëse nga meshkujt.

"Interesante, për fytyrën e femrës e grave bukurisë vlerësuarat një pamje sexier si më e bukur se sa homologët e tyre meshkuj - femra perceptuar buzët më të plotë, një fytyrë të zbehta, sytë të mëdha dhe cheekbones larta si më të bukur, më shumë se të popullsisë mashkullore."

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen