Donnerstag, 13. November 2014

Facebook nis Basics Vetësi dhe i jep përdoruesit më shumë kontroll mbi reklama



Facebook riorganizon politikën e saj të privatësisë të enjten, duke futur një funksion të quajtur Bazat Vetësi dhe duke i dhënë përdoruesit në Mbretërinë e Bashkuar me bazë në shumë kontroll mbi reklamat.

Facebook njoftoi Bazat e privatësisë në një blog post, duke e përshkruar atë si një tipar që ofron një lodhur të lehtë-to-kuptuar se si për të mbajtur informata të sigurta. Kjo pason fillimin e Autorit kontroll, gjë që i nxit njerëzit për të shqyrtuar dhe përditësimin parametrat e tyre private. Facebook ka thënë: 'Bazat e sherbimit ofron udhëzon interaktive për t'iu përgjigjur pyetjeve të shtruara më së shpeshti në lidhje me mënyrën se si ju mund të kontrollojë informacionin tuaj në Facebook.

 'Për shembull, ju mund të mësoni në lidhje me untagging, unfriending dhe bllokuar, dhe si për të zgjedhur një audiencë për mesazhet tuaja. Ky informacion është në dispozicion në 36 gjuhë.' Kjo është vetëm një nga shumë karakteristika të paraqitura si pjesë e riorganizimit Privacy Policy Facebook. Firma njoftoi gjithashtu se networkers sociale në Mbretërinë e Bashkuar tani mund të ketë më shumë një rol në reklamat që ata shohin, një tipar tashmë të mbështjellë në SHBA. 'Ne jemi tani duke tonë mjet preferencat ad në dispozicion në vende të tjera, duke filluar nga Australia, Kanadaja, Franca, Gjermania, Irlanda dhe Mbretëria e Bashkuar,' tha Facebook.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen