Dienstag, 28. Oktober 2014

Stephen Hawking

Në rast se ju po kërkoni për një fytyrë të re për mik apo "si" ne në Facebook gjatë fundjavës, ju tani mund të ndiqni Stephen Hawking, pasi ai është bashkuar zyrtarisht botën Facebook. Duket se ai mendon se Facebook do të lejojë atë që të ketë më shumë ndikim se ai tashmë ka në individët në mbarë botën. Fizikanti i famshëm

dhe autori kishte këtë për të thënë sa vet postin fillestare :

"Unë kam gjithmonë veten se çfarë e bën universin ekziston. Koha dhe hapësira mund të jetë përgjithmonë një mister, por kjo nuk e ka ndaluar ndjekjen time. Lidhjet tona me njëri-tjetrin janë rritur pafundësisht dhe tani që kam mundësi, unë jam i etur për të ndarë këtë udhëtim me ju. Të jetë kurioz, unë e di unë do të jetë përgjithmonë. "Natyrisht, nuk mund të merrni një lidhje shumë më të madhe ose më të gjerë në pjesën tjetër të botës se sa ai që Facebook ofron.Hawking, i cili e ka bërë asnjë sekret çdo gjë që ai nuk beson në ekzistencën e Zotit (në të gjitha), është autori prapa A Brief History of Time , në mesin e librave të tjerë. Si do të ju pëlqen të keni shkruar librin "definitive" në historinë e kohës? Ai është gjithashtu subjekt i një film të ardhshëm, të quajtur  Teoria e çdo gjë . Nëse teoritë e tij në kohë dhe universit janë të sakta apo jo, ai me siguri ka pasur mjaft ndikim në komunitetin shkencor në përgjithësi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen