Dienstag, 28. Oktober 2014

ATLAS është 'Mësimi' për të përmbushur detyrat

ATLAS








Kur robot ATLAS u zbulua, ka pasur shumë njerëz të cilët bllokuar në pengesës parehatshëm robot rreth mjedisit të saj, duke u përpjekur për të lundruar pengesa të thjeshta.



Gjërat kanë ardhur një rrugë të gjatë në një kohë të shkurtër. ATLAS ka adaptuar shumë shpejt në mjedisin e tij dhe tani është shumë më i aftë se ai ishte në ditët e tij të hershme. Unë flas për këtë kohë sikur ishte aeons më parë, kur në fakt ajo ishte vetëm pak më shumë se një vit më vonë.
Në këtë video, ne shohim IHMC robotikë kryer një manovrim të lehtë me robot ATLAS. Programuesit kanë dërguar një plan të thjeshtë hap për humanoid. ATLAS robot përdor sensorë në bord dhe balancë artificiale të jetë në gjendje për të përsëritur ngjiten lart dhe poshtë një grumbull të vogël të cinderblocks, pa humbur ekuilibrin dhe bie mbi në përpjekjen e saj.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen