Samstag, 20. September 2014

Si të Shkarko Torrent mbi pajisjen tuaj IOS

Apple kurrë nuk ka lejuar përdoruesit që të përdorin klientët BitTorrent në iOS pajisjet e tyre, duke bllokuar çdo një të vetme prej arritjes së App Store. Shumica tutorial do të mësojmë se si për të shkarkuar torrents mbi pajisjen tuaj iOS me një zgjidhje jailbreak, por sot, unë do të ju tregon se si për të shkarkuar torrents mbi pajisjen tuaj iOS edhe në qoftë se ju nuk jeni shumë të prirur për jailbreaking.

Dhe më të mirë të të gjitha, është e lirë! Së pari, le të qartë deri ndonjë keqkuptim. Teknologji BitTorrent është krejtësisht ligjore për të përdorur, por akti i shkarkimit copyright material duke përdorur teknologji BitTorrent është e paligjshme. Shumë njerëz vetëm të supozojmë se të gjitha shkarkime torrent është i paligjshëm, dhe ata njerëz janë me të vërtetë të humbur në diçka të mahnitshme. Nuk është një tërësi shumë të përmbajtjes ligjore që të shkarkohet nga BitTorrent, duke filluar nga shpërndarjeve Linux, muzikë, video, etj Nëse ju jeni në kërkim për më shumë sqarime në debatin në se BitTorrent është e ligjshme apo të paligjshme, unë do të ju rekomandojmë hidhini një sy
Siç e përmenda më parë, Apple blatantly refuzon të lejojë çdo klientëve përrua mbi App Store, pavarësisht nga fakti se ju mund të shkarkoni përmbajtje po aq të paligjshme duke përdorur shfletuesin Safari celular. Për fat të mirë, ka shumë mënyra për iOS përdoruesit për të shkarkuar torrents pa jailbreaking, dhe pjesa më e mirë është se ju mund të përdorni Safari për të bërë këtë.

Unë do të jetë duke përdorur një iPhone 5 për këtë tutorial me iOS 7 të instaluar. Sigurohuni që ju keni një lidhje të shpejtë interneti, pasi kjo metodë mund të mos punojnë si duhet në lidhje të ngadaltë. WiFi duhet të jetë më e mirë, por 3G do të punojnë shumë. Unë do të shkarkoni një video file muzikë për këtë tutorial, por kjo metodë duhet të punojë për çdo lloj fotografi që është në përputhje me pajisjen tuaj IOS (filma, ebooks etj) Shënim: MTE nuk mbështet shkarkimit copyright material. Dosja e shkarkuar në këtë tutorial është vetëm për qëllime mësimore, dhe në asnjë mënyrë nuk duhet të perceptohet si MTE mbështet shkarkimit copyright material.
 1. Hapur shfletuesin tuaj në pajisjen tuaj iOS. Kërko për torrent ju doni të shkarkoni dhe kopje 'magnet' ose Shkarko lidhjen e saj. Për shembull lidhja magnet në përrua më poshtë:




2 Pasi të keni kopjuar linkun download ose lidhje magnet, të hapur një skedë të re, dhe kokë e të zbigz



3 Kur Site është ngarkuar me sukses, do të ketë një bar për të hyrë në një lidhje në mes të faqes. Shkruani linkun magnet keni kopjuar më parë atje, dhe klikoni mbi 'Shko.'


4. Dosja juaj automatikisht do të fillojë për të shkarkuar. Pasi shkarko plotë, ju mund të klikoni mbi fotografi për ta hapur