Facebook riorganizon politikën e saj të privatësisë të enjten, duke futur një funksion të quajtur Bazat Vetësi dhe duke i dhënë përdoruesit në Mbretërinë e Bashkuar me bazë në shumë kontroll mbi reklamat.
'Për shembull, ju mund të mësoni në lidhje me untagging, unfriending dhe bllokuar, dhe si për të zgjedhur një audiencë për mesazhet tuaja. Ky informacion është në dispozicion në 36 gjuhë.' Kjo është vetëm një nga shumë karakteristika të paraqitura si pjesë e riorganizimit Privacy Policy Facebook. Firma njoftoi gjithashtu se networkers sociale në Mbretërinë e Bashkuar tani mund të ketë më shumë një rol në reklamat që ata shohin, një tipar tashmë të mbështjellë në SHBA. 'Ne jemi tani duke tonë mjet preferencat ad në dispozicion në vende të tjera, duke filluar nga Australia, Kanadaja, Franca, Gjermania, Irlanda dhe Mbretëria e Bashkuar,' tha Facebook.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen