Ne kemi qenë përditësimin e Harta e Social Media periodikisht (shih 2009 dhe 2011 botimet) dhe një shumë ka ndryshuar që nga time.Instagram fundit dhe sistemeve të mesazheve të çastit, si Whatsapp janë bërë më të rëndësishme dhe ne kemi dhënë hapësirë për mjete të reja të ekonomisë sharing dhe për të Buzzfeed tipit përmbajtjes viral faqet.
Këto janë tendencat kryesore: - Instant messaging në telefonin po e shkatërron biznesin SMS dhe madje duke zëvendësuar email për disa breza. Ne jemi gjithashtu duke përfshirë Snapchat në këtë seksion në të cilën ne ende humbasë Twitter. - Si e rrjeteve të përgjithshme sociale, ne kemi hequr Orkut dhe shtoi Instagram, Weibo Kinës dhe VKontakte Rusisë. Të gjithë janë të mbuluara nga Alianzo Analytics. Nuk është një proces përqendrimi në vazhdim e sipër. - Si e rrjeteve profesionale sociale vertikale kemi shtuar Behance (designers) dhe AngelList (investitorët), të cilat janë mjaft të popullarizuara në fushat e tyre. Ne presim rritje të madhe si Linkedin është ende i mbyllur shumë. - Në fushën takim, kemi shtuar Eshkë. - Në fushën lokal rrjeteve sociale fitues i qartë është nextdoor, vlera e të cilit tani kalon 1.000 milion. Katror është zhdukur dhe kuisje është të paturit e një kohë të vështirë të konkurrojnë me Google +. - Në të trendet më interesante është faqet virale përmbajtjes tilla si Buzzfeed, The Huffington Post, Zv ose Business Insider. Këto media amtare digjitale janë të mposhtë gazetat e vjetra dhe televisions.For shembull, Vice është i njohur tashmë si MTV ri. Në çdo rast, të gjithë përmbajtjen në internet është bërë social. - Platformat Sharing të fotografojë janë të konsoliduar, me Instagram rrahje pjesën tjetër në celular. Snapchat është gjithashtu shumë i popullarizuar për audiencat më të rinj. - Youtube vazhdon të dominojë botën e video por po bëhet më shumë konkurrencë nga Facebook. - lojërat sociale kanë humbur edhe pozitat. Ata nuk kanë evoluar në vitet e fundit dhe ka zhgënjimet që është duke marrë Zynga.
sipas
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen